15:52

Chłopiec

Chłopiec

 Matka odgrywa ważną rolę w życiu syna, jej brak, czy brak obecności emocjonalnej może zarysować psychikę dziecka. Ja jako matka syna, tak odebrałam między innymi tę historię życia tego młodzieńca.

Ojciec, na równi z matką odgrywa znaczącą rolę w wychowaniu, dziecko nigdy nie słucha ojca w ten sposób, co by się od niego wymagało, dziecko będzie naśladować go. Jeśli masz problem ze synem, to znaczy, że
masz problem z wyrażeniem siebie.

Portret tego mężczyzny to częsty obraz tej grupy wiekowej, czyli taka granica, gdzie mężczyzna jest zawieszony pomiędzy domem rodzinnym a znalezieniem celu w swoim życiu, jaki jest założenie własnej rodziny. Ten "duży" chłopiec cały czas poszukuje siebie w otaczającym go środowisku, autorytet jego otoczenia opiera na kontaktach ze swoimi rówieśnikach, kto kogo bardziej zaskoczy swoimi pomysłami, niestety niezbyt adekwatnymi do sytuacji.

Lektura nie każdemu przypadnie do gustu, mnie temat podszedł, ze względu na dorastającego syna, potraktowałam to jako doświadczenie, które w praktyce nie chcę przechodzić. Wydaje mi się, że książka przypadnie do gustu męskiej części społeczeństwa tak od 16 lat do 100+ W końcu każdy mężczyzna jest jak mały chłopiec, tylko zabawki ma większe.


Opis:
 Bohatera porywa wir życia w wielkim mieście. W przeciwieństwie do ustatkowanego ojca gliniarza rujnuje swoje życie osobiste i zawodowe.
Przy życiu utrzymuje go głód doznań, prymitywnych i hedonistycznych, oraz pewien dług… 








Info:

Tytuł: Chłopiec
Autor: Zbigniew Zyśk
Stron: 234
Gatunek: Kryminał, dramat, sensacja
Data wydania: Czerwiec 2019
wydawnictwo: Oficynka



4 komentarze:

  1. Zgadzam się. To chyba książka raczej dla męskiego grona odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak, choć ja nie żałuję czasu na nią, dość dużo wyniosłam z tej lektury ;-)

      Usuń
  2. Cos jest w tym, ze to bardzo meska książka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męski punkt widzenia, polecam każdej kobiecie, by była bardziej obiektywna w osądzaniu :-)

      Usuń

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger