09:28

Ja na to jak na lato

Ja na to jak na lato

Wiedziałam, po prostu czułam, pierwsza część ,,Do wigilii się zagoi" zakończyła się nijako i musi być ciąg dalszej historii i oto jest kontynuacja książki, którą opisywałam w grudniu 2018, tu kliknij.
Tytuły książek to znane powiedzonka i wcale się nie zdziwię, jak kolejny tytuł będzie
,,Do wesela się zagoi" oczywiście i ta część zakończyła się jak by urwana w połowie, więc wyczuwam kontynuację.
W tej historii też jesteśmy na czasie z dzisiejszymi trendami w społeczeństwie, to nie jest przygoda z tamtego wieku. Czytam i mam wrażenie, że autorka tak jest na czasie z realiami, że jakby wczoraj pisała artykuł, który dziś czytam w porannej gazecie.
Festiwale prawie jak Woodstock, walka o stołek w korporacji, porażki i pijackie imprezy, które kończą się w Indonezji? No ba, to już przeszło moje wyobrażenie, jak polska produkcja filmowa ogarnie te sceny z tajfunem?
Będąc już przy końcu postu, powróćmy do końca powieści, nie tak wyobrażałam sobie zakończenie historii z pierwszej części, tzn. wszystko byłoby zbyt proste, więc czytelniczki pierwszej części będą totalnie zaskoczone. Nie ukrywam, że mam obawy, bo już sobie wymyślam przyjemny mój koniec drugiej części powieści, ale boję się, że to może nie być takie proste. Nie ma co gdybać, czekam na finał według autorki.

A tym czasem wakacje się zaczynają, więc ja na to jak na lato :-)

Opis:
"Dalsze losy barwnej paczki przyjaciół, których poznaliście w książce Do Wigilii się zagoi.
Gorące lato kusi słońcem, plażą i morzem. Rafał, po tym, jak udało mu się wyjść ze śpiączki, czerpie z życia pełnymi garściami. Proponuje przyjaciołom wypad na festiwal. Kilka wspólnie spędzonych nad morzem dni sprawia, że poznają siebie od zupełnie innej strony. Heniek, korpoprawnik w markowym garniturze, pasuje do pola namiotowego jak pięść do nosa. Finka, rozsądna dziewczyna z dobrego domu, traci głowę dla mistrza siłowni. Wszystko idzie nie tak, jak zaplanowali. Po powrocie los dalej z nimi igra: Heniek musi zmierzyć się z niespodziewaną konkurencją w postaci długonogiej specjalistki od spraw gospodarczych, podczas gdy jego dziewczyna Martyna wspina się po szczeblach kariery. Ale czy to jest to, czego naprawdę pragnie? Finka angażuje się w przygotowanie koncertu dla charyzmatycznego biznesmena, lecz czy będzie potrafiła zachować profesjonalizm, gdy bardziej interesuje ją zleceniodawca niż zlecenie?I czy związek Rafała i Dominiki przetrwa fazę spokojnej stabilizacji? Każde z nich musi podjąć ważną życiową decyzję. Czy każde będzie w stanie powiedzieć: „Ja na to jak na lato”?



Info:
  • Autor: Agnieszka Błażyńska
  • Tytuł: Ja na to jak na lato
  • Data wydania: 19.06.2019
  • Oprawa: miękka
  • Format: 135 x 205 mm
  • Kategoria: literatura piękna, literatura piękna polska 
  • Wydawnictwo: Wielka litera



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger