17:05

Szept syberyjskiego wiatru


Autorka kolejny raz porwała mnie w świat emocji, podróży i porcelany. Z wielką nadzieją czekałam na kolejną powieść i  kolejny raz z rumieńcami na twarzy, wchłaniałam historię nowej bohaterki.
Tajemnice rodzinne, sentyment do rodzinnych stron potrafią odkurzyć własne wspomnienia. Literatura obyczajowa, która wprowadza nas w świat podróży po ludzkich usposobieniach. A jak wiadomo, ile charakterów tyle fascynujących historii można
opisać, co wspaniale się okazuje, bo bez tego, nie byłoby tyle cudownych książek :-D
Powieść  zabiera czytelnika do fabryki porcelany i wiecie co? Cały czas zastanawiałam się gdzie, można zobaczyć taką produkcję. Bardzo chętnie wybrałabym się taką edukacyjną wycieczkę po fabryce, poznała proces wytwarzania i dekorowania. Chętnie bym sama spróbowała zaprojektować wzór i własnoręcznie wykonać go na filiżance :-) Spodobał wam się taki pomysł? Mnie ta opowieść zafascynowała do wycieczek po takich miejscach.
Syberia kojarzy mi się z zimą, bólem, stratą. Tak, to historia ze szkoły wpoiła we mnie smutny obraz tej krainy. Okazuje się, że Syberia to piękna kraina. Autorka pozytywnie przedstawiła opis życia i krajobrazu na Syberii.  Czuć tętniące tam życie, czuć powiew syberyjskiego wiatru, czuję, że i moim marzeniem jest kiedyś tam pojechać. Kolejne miejsce na liście literackiej mapy ;-)
Miłość? Zawsze ma pod górkę. Jeszcze nie spotkałam w życiu przypadku, gdzie od razu dwoje wpada na siebie zakochanych oraz, że nic nie przeszkodzi ich wielkiej namiętności. To byłaby za prosta gra a życie to nie bajka. Życie to ludzie, a ludzie różne mają cechy, które budują, jak i rujnują nawet najlepszy scenariusz.


Opis: ze strony wydawnictwa
" Kalina musi zostawić wszystko, co kocha. Oszukana przez wspólniczkę, wraca do Polski po wielu latach nieobecności i zaczyna pracę w fabryce porcelany należącej do jej bogatej babki.
W nowych obowiązkach ma jej pomóc Sergiusz, prawa ręka starszej pani. Mężczyzna jest od początku zaskakująco wrogo nastawiony do Kaliny. Jednak za każdym razem, kiedy dziewczyna patrzy w jego oczy – głębokie niczym jezioro Bajkał – czuje, że skrywa on jakąś tajemnicę.
Pewnego dnia babka prosi Kalinę, by odebrała z Petersburga dziwną przesyłkę. W podróży towarzyszyć ma dziewczynie Sergiusz. Dwie tajemnice – babki i Sergiusza – splecione ze sobą, zawiodą Kalinę aż na Syberię. To tam za przewodnika dziewczyna będzie musiała obrać własne serce.
Tylko czy odważy się go posłuchać?
I co się stanie, gdy do jej serca wtargnie uczucie silniejsze niż sam buran,
porywisty syberyjski wiatr?"









Info:
Autor: Dorota Gąsiorowska
Tytuł: Szept syberyjskiego wiatru 
Oprawa miękka
Liczba stron: 520
Wydawnictwo: Znak
Format: 144 x205mm
Rok wydania: 2019


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger