21:29

Siracusa. Delia Ephron


Siracusa

Książka którą czytałam tylko i wyłącznie w trakcie zajęć rehabilitacyjnych dziecka. Nawet jej nie wyciągałam z torebki, tylko dwa razy w tygodniu brałam tą torebkę z tą książką. Poświęciłam na tą lekturę tylko 7 godzin. Siedem godzin fajnie zagospodarowanych w literaturę...a i jeszcze w
muzykę, bo gdy ruch na korytarzu to ciężko się skupić, więc totalnie odcięłam się od rzeczywistości i przeniosłam się do Włoch  do miasta postawionego z kamienia na kamieniu Siracusa.
Miasto bardzo mnie urzekło, zapisałam sobie je na listę miejsc, które muszę odwiedzić. Bohaterowie to turyści, którzy oprócz najpopularniejszych miejsc, zaglądają w zakamarki miasta, otaczając przy tym tajemniczością zdarzeń.
Bohaterowie na początku wydają się nudnymi małżeństwami, ale z czasem mam wrażenie że to pary z doświadczeniem i skazane na siebie na dobre i na zło. Najmłodsza bohaterka, córka jednego z małżeństw jest bardzo tutaj tajemniczą a zarazem fascynującą osobą....na tyle fascynującą nastolatką że nikt nie spodziewał się takiego zakończenia z jej udziałem w roli głównej.
Powieść do pewnego momentu jest flegmatyczna, ale to tylko do pewnego momentu aż dzieje się tyle że do końca książki będziecie chcieli jednym tchem przeczytać, a tak łatwo nie jest ogarnąć tej skomplikowanej sytuacji. 


Opis: ze strony www.gwfoksal.pl
"... Dwa zaprzyjaźnione małżeństwa spędzają wspólnie wakacje. Włoskie krajobrazy, zabytki, pyszne jedzenie, wino... Brzmi jak przepis na urlop idealny? Raczej jak na katastrofę... Taylor skupiona jest na dorastającej córce. Jej mąż Finn wspomina namiętność, która łączyła go z przyjaciółką, Lizzie. Lizzie martwi się kryzysem w swoim małżeństwie. Nie wie, że jej mąż Michael od kilku miesięcy ją zdradza. Burza jest blisko, chociaż żadne z nich się jej jeszcze nie spodziewa..."







Info:

Autor: Delia Ephron
Wydawnictwo W.A.B
Stron: 320
Okładka: miękka ze skrzydełkami
format: 123x194



2 komentarze:

  1. Jestem już po lekturze choć przyznam, że mnie rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. momentami nudna, ale od połowy zaczęło się dziać i muszę powiedzieć że wciąga mnie ta dziwna sytuacja :-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger