19:24

Perfumy Nicole 007



Moja praca jest dość specyficzna, ciągle mam kontakt z klientami i bardzo ważne jest by pachnieć ładnie. Używam różne marki perfum ale z marką Nicole to mój pierwszy kontakt. Moje pierwsze wrażenie nie było z byt pozytywne, za silne jak dla mnie i szybko nabawiłam
się bólu głowy.
Dałam druga szansę, przeszła mnie myśl że może zamknięte pomieszczenie dało taki wynik. Tym razem wychodziłam na umówione spotkanie. Dość nawet ładnie pachną, zwłaszcza gdy nagle się obróciłam czuć było nie mogę powiedzieć że delikatnie bo dość intensywny zapach. Niestety gdy weszłam do ciepłego pomieszczenia sytuacja się powtórzyła - od razu zaczęło mi pulsować w skroniach a wszyscy w otoczeniu pociągali nosami.
Poprosiłam również o opinię  znajomych i na pięć osób dwie mogły by skusić się na nie ostatecznie. Myślałam że perfumy pasują bardziej do starszej osoby, ale jak moja mama lubi takie słodkie perfumy - te odmówiła przyjęcia. No nic jak na razie leżą i może na wiosnę je ponownie użyję :-)

Moje perfumy to: Nicole 007: irys, bluszcz, fasola tonka, fiołek, anyż gwiaździsty, wanilia, lukrecja, migdały  
Opis: ze strony www.nicole-cosmetics.com
"... Perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe.  ..."




4 komentarze:

  1. Szkoda ze nie przypadły Ci do gustu ale tak czasami bywa, może po pewnym czasie to się zmieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie zdarzają się na rynku takie perfumy i to czasem markowe wcale nie tanie. Ja np nie trawie Chrystian Dior "Dolce Vita" za słodkie i mdły zapach który osłabia mnie z miejsca :-p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja unikam takich ostrych zapachów, wolę te kwiatowo-owocowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo uwielbiam owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger