00:58

Peeling do ciała Amazonia


Oj jak ja lubię takie ścierające-masujące specyfiki :-) A ten poniższy cukrowy peeling do ciała o zapachu Amazonia  mam od APN cosmetics i jest to mój pierwszy taki cukrowy, gęsty peeling. Do tej pory miałam raczej żele a jest to różnica chociażby w aplikowaniu go na skórę ten cukrowy jest bardzo gęsty i szczerze powiem ciężko go nałożyć na skórę raczej wszystko leci ale trochę wody i po kłopocie :-) Ale co najlepsze ja nie lubię korzystać z takich rzeczy jak gąbki, rękawice sporadycznie dla tego takie peelingi są dla mnie zbawieniem bo porządnie się umyję takim, zetrę cały brud wraz z naskórkiem starym. A dodatkowo ten peeling bardzo nawilża skórę, tak jakbym się jakąś oliwką nasmarowała :-) pewnie to zasługa składnika w peelingu "Masła Murumuru" Skóra jest po takiej kąpieli gładka, czysta, nawilżona i pachnąca.

A tak ogólnie mówiąc to cena kusząca tylko 13 zł jak tylko skończę ten to próbuje następny bo na stronie APN cosmetics jest w czym wybierać i te zapachy inne kuszą by je wy testować :-)







Ten kosmetyk do zakupieniu tu www.sklep.apn-cosmetics.pl
A dla  fanów FB  www.facebook.com/APN.COSMETICS


6 komentarzy:

  1. Ja mam sól z tego zapachu:) twój wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Afrykę z tej serii - jest świetny, ale zawiera parafinę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie, już od jakiegoś czasu czaję się na te produkty i chyba czas najwyższy odwiedzić ten sklep.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger