13:09

W cieniu magnolii. Anna Płowiec

W cieniu magnolii

Czasem gdy ścieram kurze na regale z książkami przeglądam książki, jedne są takie, że nie pamiętam o czym były a są i takie gdzie pamiętam całą historię, ba nawet kojarzę porę roku i najważniejsze momenty jakie wydarzyły się w realu. W przypadku tej książki zapach magnolii zawsze będzie mi
się kojarzył z tą książką, z tą historią miłości, która cierpliwa czekała na swoją szanse.
Lata 90 to zdecydowanie moje lata nastoletnie, choć nie darzę wielką miłością do tych lat, to jednak wspomnienia wracają. Jak dla mnie lata kiczu w modzie i mam uraz na wszystko, co wraca z tamtych lat, zwłaszcza ortalionowe dresy... chociaż te wyczekiwania w domu na telefon, budki telefoniczne...ja nie wiem jak ten świat w tedy funkcjonował, teraz to ciężko sobie wyobrazić.
Powieść mnie osobiście zafascynowała, wydaje mi się że długo i wy powinniście ją wspominać. Klimat 90 lat to jedno, drugim przewodnim tematem to oczywiście miłość i  kręte ścieżki do tej jedynej spełnionej. Bardzo ciekawym atutem książki jest podejście do materialnych rzeczy, jak pieniądz, złoto potrafi zmanipulować człowieka, gdzie zatraca swoją wartość po tym jak zostanie oślepiony ich blaskiem. Bo jak to stare przysłowie mówi "Nie wszystko złotem, co się świeci".

Na szczęście w większością przypadków los daje drugą szansę. A jak w tym przypadku zakończy się gra w pokera?


 Opis: ze strony www.znak.com.pl
"... Niewinna gra w pokera w domu Alicji okazała się nowym rozdaniem nie tylko kart, ale i uczuć.
Kiedy serce Alicji rozdarło się pomiędzy dwóch mężczyzn, nie wiedziała jeszcze, że konsekwencje swoich wyborów będzie czuła przez wiele lat.
Nie potrafiła oprzeć się przystojnemu Leszkowi. Nie spodziewała się, że cichy i spokojny Janek pojawi się przypadkiem w jej życiu i wywróci wszystko do góry nogami.
Gdzieś pomiędzy starymi kamienicami pięknego Krakowa, w szalonych latach 90., gdy wszystko wydawało się możliwe, splatają się historie miłości i pożądania.
W cieniu magnolii to poruszająca historia o burzliwych uczuciach, bliskości i wyborach dokonywanych przez każdego z nas. Ta powieść daje nadzieję i pokazuje, że warto zaufać uczuciom, nawet gdy sądzimy, że świat zwrócił się przeciwko nam.
Czy utracona przed laty miłość ma szansę się odrodzić?
Czy los okaże się dla Alicji łaskawy i przyniesie jej upragnione szczęście?..."








Info:
Autor: Anna Płowiec
tytuł: W cieniu magnolii
Oprawa miękka
Liczba stron: 368
Wydawnictwo: Znak
Rok wydania: 2018




7 komentarzy:

  1. Szczerze to wydaje się być książką zupełnie inna niż wszystkie. Myślę, że warto ją dodać do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje lata🙋,tego jeszcze nie było, koniecznie muszę przeczytać 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie pozycje, szczególnie na letnie wieczory :) dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chcę przeczytać tę powieść. zapraszam do mnie ;-)
    https://zycieksiazkamipisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio bardzo głosno się o niej robi, ale jakoś nie czuję potrzeby sięgnięcia po nią. Raczej bardziej spodobalaby się mojej mamie i znajomym :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam cię bardzo pięknie w ten majowy dzień od czasu do czasu zaglądam tutaj do ciebie gdyż adres twojego bloga mam z Instagrama Przyznam szczerze że w końcu się głąb o jedną książkę i czytam sobie teraz o Nataszy kampusz mam nadzieję i siebie trzymam za słowo że po tej książce sięgnę po jeszcze jakieś życzę ci przyjemnego dnia i przesyłam mnóstwo pozytywnej energii tobie i bliskim


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę miała ja na uwadze, wydaje się być dość wakacyjna.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger