23:22

Jestem szczęśliwym singlem


Jestem szczęśliwym singlem

   Książka mnie zafascynowała z miejsca, pomimo że nie jestem singlem, więc nie oceniajmy książki po okładce. Tu znajdziecie przemyślenia również dla par już z długim nawet stażem, każdy oczywiście analizuje to po swojemu. Taka analiza przemyśleń wywiązała się na moim instagramie, gdzie zamieściłam stronę z książki. Każdy komentował cytat na swój sposób, naprawdę ciekawa konwersacja się wywiązała z tego. Ciekawe wnioski można z tego wynieść.
   Z analizy komentarzy wywnioskowałam sobie, że osoby wypowiadające się, to już
przeżyły swoje w temacie a i są takie, które dopiero zakochane, oślepione miłością i nic jeszcze nie widzą....tzn widzą wszystko przez różowe okulary, no cóż, aby tylko szybko nie stały się singlami 😜
   Książka pozwoli wam spojrzeć na nowo na związek, ten co jest aktualnie i ten co był. Czemu ten nasz poprzedni związek się rozpadł? co nie grało między wami? co było z nim nie tak? a może to ty masz jakieś wyimaginowane spojrzenie na związek i za każdym razem dążysz do swojego...czyli do stanu wyjściowego...do singla?
 Podstawa książki i takim chyba przyznaniem się do błędu autorki, po czasie, jest znalezienie siebie samego w tym wszystkim i umiejętność poradzenia sobie z wielkimi oczekiwaniami, które wymagamy od drugiej osoby.

Książka bardzo pozytywna i warta uwagi i jak wspomniałam na początku, każdy może po nią sięgnąć...w końcu stan singla każdy zaliczy/ł w życiu 😚


Opis: ze strony www.hitsalonik.pl
"...Wiedziałam, że muszę zostać w nieszczęśliwym związku i wiedziałam, że nie mam dokąd odejść. Wiedziałam, że jest mi źle z nim, ale byłoby mi jeszcze gorzej bez niego.    Nie było więc wyjścia. Pozostawało więzienie.
    Więzienie w moim własnym sercu pod wielkim głazem, który zwisał z jego krawędzi tak groźnie, że pewnego dnia mógł spaść, pociągnąć za sobą lawinę i zgnieść po drodze wszystko, łącznie ze mną i z całym moim życiem.
    Czy wiesz jak to boli? Pewnie wiesz.
    Jesteś jak dzikie zwierzę przykute do łańcucha i chociaż marzysz o wolności, to wiesz, że jeśli tylko zrobisz kilka kroków za daleko, łańcuch szarpnie cię za gardło i zatrzyma. I choć będziesz płakać, błagać Boga o pomoc i skarżyć się na swój los, nic się nigdy nie zmieni. Dlatego że tak już musi być.
Czy myślisz, że to jest miłość?      
W tej książce opowiem ci co odkryłam i zrozumiałam o miłości, związkach,  emocjonalnym uzależnieniu, odzyskaniu wolności i szczęściu. I o tym, że znalazłam szczęśliwą miłość dokładnie wtedy, kiedy przestałam jej szukać..."











Info:
  • Format: 15 x 21 cm
  • Liczba stron: 480
  • Oprawa: Oprawa twarda
  • Data premiery: 14.03.2018
  • Autor: Beata Pawlikowska
  • Wydawnictwo: Edipresse




4 komentarze:

  1. Przyjemne i inspirujące zaczytanie, niestety nie dla mnie, ale jestem przekonana, że wielu osobom się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, bo przecież nie jestem singlem :-D ale bardzo wartościowe tematy dla par są ;-)

      Usuń
  2. Niezbyt przemawia do mnie ta książka, ale cieszę się, że ci przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytuję tego typu książek, bo najzwyczajniej w świecie nudzę się podczas lektury. Więc spasuję przy tej pozycji

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger