21:47

Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami

Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami

Twórczość  pani Doroty miałam już okazję poznać, wcześniej i muszę od razu z tego miejsca, przesłać jej komplement, otóż jej książki są coraz lepsze. Pamiętam że na początku napotykałam na problemy w szczegółach, faktach. Teraz nie odczułam tego, dla tego mogłam bezgranicznie oddać się lekturze.
Kraków to moje miasto rodzinne, dla tego z dużym zainteresowaniem czytam powieści gdzie akcja rozgrywa się w miejscach które znam, cieszy mnie że tymi ulicami chodzę nie tylko ja, ale i choć fikcyjni to jednak bohaterzy powieści.
Z tą powieścią jest jeszcze jedna taka osobista więź pomiędzy mną a bohaterkami. Otóż czytając na temat
pracowni, o uroku pracy, prawie w domu, gdzie codziennie znajomi i nieznajomi odwiedzają cię i ten rytuał picia kawy z bliższymi na zapleczu pracowni...wypisz wymaluj to moja bajka. Po prostu tak bardzo dobrze się czułam, jak u siebie, jak bym czytała o swoim życiu i o swojej pasji, bo wstążki, igły i szpilki też są mi bliskie na co dzień 👌😊
Kocham wątki gdzie wraz z bohaterką mogę wybrać się w podróż do przeszłości, razem możemy analizować i odkrywać tajemnice rodu. Szczerze powiem, że coraz częściej myślę o tym, by zrobić drzewo genealogiczne rodziny, kto wie, a nóż tam coś odkryje, to może być również pasjonująca przygoda. Oby tylko nie powiewały tragediami, jak to było w przypadku  rodziny Kameli.
Miłość, bez niej nie było by rumieńców. Serce Kamelii rozdarte pomiędzy dwóch kawalerów, ale który to ten jedyny? któremu zależy na niej? który ma czyste intencje? a który to wolny strzelec? Oj tu się będzie dziać. Takiej historii miłośnej jeszcze nie spotkałam w książkach.

A tak na poważnie nie bójcie się moje drogie kapeluszy, noście je. Stylizacja z dodatkiem kapelusza doda wam tajemniczości 😉


 Opis: ze strony nieprzeczytane.pl
"... Kamelia wraz z babcią prowadzą w Krakowie rodzinne atelier z kapeluszami. Pewnego dnia w salonie pojawia się przystojny dziennikarz, zainteresowany stuletnią historią tego miejsca. Jego pytania dotykają jednak spraw, o których starsza pani wyraźnie nie chce mówić.
Kilka dni później Kamelia otrzymuje od babci broszkę z zagadkową inskrypcją. Czuje, że prezent ten może mieć związek z rodzinną tajemnicą sprzed lat. Dziewczyna za wszelką cenę chce ją odkryć.
Tymczasem dziennikarz zaczyna być bardziej zainteresowany piękną Kamelią niż historią pracowni. Na dodatek w życiu młodej kobiety pojawia się jeszcze jeden mężczyzna…"





dziewczyna w kapeluszu

Info:
Oprawa miękka
Liczba stron: 528
Wydawnictwo: Znak literanova
Rok wydania: 2018





3 komentarze:

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger