17:34

Trylogia namiętność. Część pierwsza "Ciało"

trylogia namiętności. Ciało.

Książka z gatunku romans, erotyk. Zafascynują każdą czytelniczkę poszukującą mocnych wrażeń...w namiętności. Coś dla zafascynowanych naszym "Szarym" czyli co czytać po Greyu.
Czasem lubię sięgnąć po taką książkę, lekko się czyta, pomimo że to ponad 460 stron. Osobiście pochłonęłam ją w dwa dni, z tym że, ja już nie  rozczulam się nad
opisami erotycznych scen, szybko wtedy przelecę kartki, a jest ich trochę, bo nasza para bardzo szczegółowo bierze się za sceny łóżkowe i nie dotrą szybciej na szczyt, zanim czytelnik nie nabierze chociażby rumieńców.  A tu jeśli lubicie takie sceny to podkręcą was odpowiednio.
Drugim decydującym faktem książki jest akcja po za seksem. Czyli tak zwana romantyczność w trudnych chwilach pary. Kłopoty i jak to się odbija na naszych bohaterach. Czy miłość przetrwa w trudnych sytuacjach? czyli gdy w biedzie poznajemy prawdziwe oblicza bliskich.
Powieść kończy się obiecująco na kolejny tom, koniec tak wami wstrząśnie i tyle nie dopowiedzianych zdarzeń że z niecierpliwością będziecie czekać na kolejną część.

Kto chętny na gorącą namiętność z Chase Davis?


Opis z okładki
"...Mężczyźni niszczą kobiety. Zwłaszcza tacy mężczyźni jak Chase Davis. Przystojny, inteligentny, bogaty i wpływowy. Byłam bez szans. Nie chciałam go pragnąć. Nie chciałam go potrzebować. Nie chciałam się w nim zakochać. Nie przyjąłby odmowy, pozwoliłam więc, by mnie posiadł. Całkowicie i bez reszty. Arogancki, pewny siebie, władczy, wymagający… namiętny.
Kiedy wkroczył w moje życie, dopiero dochodziłam do siebie po tym, jak wyrwałam się z rąk swoich byłych mężczyzn. Przyjaciółki radziły mi, żebym zaryzykowała. Żebym pozwoliła komuś wejść w moje życie. Pozwoliłam właśnie jemu, a on otoczył mnie takim blaskiem, że poraziła mnie prawda…
Mężczyźni nie niszczą kobiet. Oni je pochłaniają pod każdym względem..."







Info:

Wydawnictwo: Edpiresse Książki
seria: Trylogia namiętności
Autor: Audrey Carlan
Przełożyła: Anna Szafran
ilość stron: 470
data wydania: styczeń 2018





2 komentarze:

  1. Dzieki za rekomendacje, moze siegne. Niestety jestem juz po kilku pozycjach z tego typu literatury i mam wrazenie, ze czytam to samo, tylko ze zmienionymi imionami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie wrażenie, czasem robię długie przerwy od takich książek, by móc znów się nimi zachwycać 😜

      Usuń

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger