11:54

Światło o poranku. Willa pod kasztanem.


Niestety nie miałam okazji czytać pierwszej części powieści "Światło w cichą noc" w moje ręce od razu trafiła druga część "Światło o poranku". Z góry uprzedzam że nie odczułam tego braku, zaczynając od kolejnej części, wszystko pięknie wyjaśnione, choć historia rodzeństwa  bardzo mnie zaintrygowała i kusi by dowiedzieć się jak się znaleźli.
Książkę czyta się przyjemnie lekko, choć na początku musiałam dobrze się wczuć by nie zgubić wątku kto gdzie jest, kim jest i co robi. Ale ja zawsze mam problem z
analizowaniem danych zwłaszcza że jestem wzrokowcem i szybciej by poszło, gdyby mi przed oczami postawić bohaterów i osobiście przedstawił 😅 No ale nie ma lekko, choć może to taka mała podpowiedź dla autorów/wydawnictw żeby opowieść zaczynać od przedstawienia/życiorysu postaci.
Historia ciepła, oddająca ognisko domowe, aż miło było w rzeczywistości znaleźć się w takim domu, gdzie rano wstaje się i wchodzi do kuchni, a tam cieplutko i zapach ciasta pieczonego rozchodzi się... Drugi klimat który się rozchodzi to zbliżająca się pora roku jaka jest wiosna, czuć ją nie tylko w powietrzu ale i w sercach naszych bohaterów. Duże zmiany w emocjach, dają do myślenia czy aby my czegoś w życiu nie tracimy, warto w tedy pomyśleć czy za bardzo nie trzymamy swoich uczuć na wodzy...może warto popuścić, albo skręcić w stronę do której nie mieliśmy  do tej pory odwagi? 


Opis:
"...Świąteczne iluminacje odeszły w przeszłość, nadszedł styczeń, a z nim powrót do codzienności. A u naszych ulubionych bohaterów wiele się zmieniło. Magda musi wrócić do pracy, gdzie będzie spotykać swojego dawnego ukochanego z jego nową narzeczoną, a jej szefową, Antek poszuka nowego zajęcia, a Bianka pojedzie do Warszawy, do swojego dawnego życia. Michał i Bartek znajdą się nagle po przeciwnych stronach barykady, a Dorota Mirska postanawia wreszcie zawalczyć o siebie w małżeństwie.
Czy im się uda? Czy znajdą swoje miejsce w tej przedziwnej kombinacji uczuć i emocji, jaką zafunduje im ten początek roku i wiosenne słońce, które nieśmiało przenika przez ciężkie chmury? A może szczęście znajduje się zupełnie gdzie indziej niż na dobrze znanych codziennych ścieżkach?..."



Światło o poranku. Krystyna Mirek





Info:
  • Autor: Krystyna Mirek
  • Kategorie: Książki / proza / proza polska
  • Typ okładki: okładka miękka
  • Wydawca: Edipresse Książki
  • Wymiary: 13.5 x 21.5
  • Ilość stron: 352
  • Data wydania: 2018-02-28








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger