17:21

Szlak Kingi. Nigdy nie jest...

Szlak Kingi

 Nigdy nie darzyłam miłością do wróżb, kart tarota, horoskopów itp kultów. Wierzę w to, że  jakakolwiek wiedza o przyszłości zabija moją kreatywność tu i teraz, nie potrzebnie przybieram sobie do głowy wyimaginowane obrazy do których dążę lub chce uniknąć z czego wynikiem jest błędne spostrzeżenia otoczenia. Tacy ludzie wierzący w niepewną nicość, są pozbawieni
wiary w swoje możliwości.

Życie podsyła nam w każdej chwili, rożne narzędzia do kreowania sobie linii życia. I właśnie los podrzucił mi wspaniała lekturę, która uzdrowiła po części moje skromne otoczenie.  Byłam po ciekawej lekturze Autorki Katarzyny Targosz "Szlak Kingi"  i tak pewnego dnia, odwiedziła bliska mi osoba. Plotki, kawa aż temat zeszedł na problemy i oczywiście wszystko zaczęło z chodzić na prorocze sny. Jednym słowem jak usłyszałam znowu to hasło "... a wiesz, miałam taki dziwny sen..." ...to od razu krzyknęłam STOP!
Z automatu jak na życzenie, miałam przed oczami sytuację bohaterki, owej książki. Już miałam dość wkręcanie mnie w intrygi wielkich snów. Od razu przeszłam do intrygującej opowieści z naciskiem, że to lektura idealna na jej problemy. Oszołomiona rozmówczyni moja, wyszła z książką pod pachą. 
 Powieść oczarowała mnie jeszcze pod innymi aspektami. Jak opisy wróżenia z kart doprowadzały mnie do  nie przyjemnych dreszczy, tak już opisy przyrody, to sama przyjemność. Pokochałam górski klimat Pienin i miasto Krościenko. Aż nabrałam apetytu na wycieczkę, zaznaczam już sobie na mapie wakacyjnych przygód. Kto wie może nawet przejdę się Szlakiem św. Kingi o którym tyle czytamy w powieści.  

Jak potoczą się losy naszej powieściowej Kingi? Czy zaufa bogu, czy może będzie ślepo wierzyć kartom. Do czego może doprowadzić rozmyślanie, o tym co karty podpowiadają?
 
Czy powieść przypadnie i tobie do gustu? tego nie wiem,  w każdym razie wyniesiesz z niej pewną lekcję życia


Opis ze strony: www.katarzynatargosz.pl
"...  Szlak Kingi to opowieść o tym, że nawet najbardziej zawiła życiowa ścieżka może zostać wyprostowana. To historia poszukiwania szczęścia, miłości i wiary; poszukiwania własnego miejsca w świecie, który tego zadania nie ułatwia. Zderzenie wielkomiejskiego pędu z atmosferą niewielkiej górskiej miejscowości, rozpaczy z nadzieją, ciemności ze światłem, śmierci z życiem. Tajemnice z przeszłości, trudne wybory, najważniejsze życiowe decyzje, bolesne konfrontacje, ale też przyjaźń, miłość i uzdrawiająca prawda – to wszystko i wiele więcej spotyka bohaterkę na jej szlaku, na Szlaku Kingi. ..."





Info:

Autor: Katarzyna Targosz
Wydawnictwo: eSPe
Oprawa: miękka
Ilość stron: 432
wymiary: 193x 125
Premiera: Październik 2017



1 komentarz:

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger