20:37

Odnaleziony po latach

Odnaleziony po latach

Coś nowego, czyli poznaje twórczość nowej autorki. Bardzo się cieszę że trafiła do mojej domowej biblioteki, liczę że to nie pierwsza, bo styl pisarski mi bardzo podszedł do gustu.
"Odnaleziony po latach" to opowieść która przyciąga mnie od pierwszej strony. W sumie autorka tak dobrze wczuła się w rolę męską, że za każdym razem gdy popatrzyłam na okładkę, byłam zdziwiona że
to kobieta pisała.
Książka jest dobrym przykładem, że gdy myślisz że świat się zawalił, okazuje się że idzie nowe i nawet -może lepsze?.  W przypadku tej książki odkrywamy jeszcze drugie dno, gdzie bohater próbując układać sobie na nowo życie, przy okazji odkrywa że może ułożyć układankę tajemnic, gdzie tworzy się nowa historia pewnej rodziny. Czy obca rodzina będzie mu wdzięczna za to?  Co z synem, który postanowił oddalić się od ojca i co ze zdrowiem? czy droga, którą postanowił iść nasz bohater, to droga przez piekło?. Czy odnajdzie nasz bohater, siebie w nowej roli?
Wiele pytań nasuwa się od pierwszych stron, więc jestem pewna że to was zainteresuje.

Opis ze strony:  www.hitsalonik.pl
"... Kto z nas czasami nie ma ochoty rzucić wszystkiego i zmienić swojego życia? Główny bohater powieści, samotnie wychowujący nastoletniego syna, w ciągu jednego miesiąca traci pracę, syna i zdrowie. Ale kiedy wszystko się wali, może to oznaczać, że świat chce nam pomóc zbudować siebie inaczej, od nowa. Niektórym zdarzeniom trzeba po prostu pozwolić się zadziać.
   Czterdziestokilkuletni mężczyzna wyprowadza się na drugi koniec Polski, żeby przed sobą uciec, a w konsekwencji siebie znajduje. W nowym domu odkrywa ukryty pod podłogą właz do piwniczki, która skrywa tajemnicę z czasów II wojny światowej...





Info:
Format: 13,5 x 21,5 cm 
Liczba stron: 184 
Oprawa: miękka ze skrzydełkami 
Data premiery: 31.01.2018 
Autor: Agnieszka Szygenda 
Wydawnictwo: Edipresse





2 komentarze:

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger