17:32

Vi Keeland - Szansa


szansa

Dawno nie czytałam tego typu książek, musiałam nabrać powietrza głębszą literaturą. Obracanie się tylko w jednym gatunku literackim powoduje rozluźnienie  umysłu. To wcale nie mój wymysł, tak już wiele osób się wypowiedziało i coś w tym jest. Zresztą jestem jednym z przykładów który opisuje
autor książki "Chciałabym, chciała. O czym Polki marzą w łóżku." (którą kiedyś miałam okazję opisać na blogu) Czyli zaliczam romans do pierwszego pocałunku i dalsze sceny erotyczne mnie już nie kręcą😂 Podsumowując sceny łóżkowe to nie moja bajka....wróć, to nie moja bajka w literaturze. No więc po wycięciu tych scen, książka jest idealna dla romantyczek. A jeśli jesteś erotomanką to nie pomijaj tych scen. 
Okey koniec tego filozofowania, przejdźmy do samej książki jako powieści. Zacznijmy od okładki, to połowa sukcesu że sięgnęłam do książki. Przystojny i pociągający kawaler a fakt że jego psychika jest lekko odchylona do tyłu....no cóż który jej nie ma? 😂 😂 Książka pisana z dwóch perspektyw on i ona, można wkraść się w umysł bohaterów i przeanalizować to na własny tok myślenia. 
Podoba mi się jeszcze jeden atut takich książek. Jest dość ciekawym spostrzeżeniem na dany sport i zawód, poznamy tutaj zasady, czy zaplecze walk na ringu oraz dziennikarstwo.
Cały przebieg historii bardzo mi się spodobał, jeśli czytaliście dajcie znać w komentarzach, jeśli nie czytaliście to polecam 👌  

Opis: ze strony www.wydawnictwokobiece.pl
"... Liv Michaels jest na najlepszej drodze do szczęścia. W końcu otrzymała fantastyczną ofertę pracy i czuje, że spełnia się niemal na każdym polu. Vince „Niezwyciężony” Stone jest fantazją niejednej kobiety… Przystojny, niezwykle seksowny i pociągający zawodnik MMA wzbudza niemałe pożądanie. Choć nie wierzy w miłość, potrzeby kobiet przedkłada nad swoje… Przynajmniej w łóżku. Kiedy drogi Vince’a i Liv przecinają się, trudne do określenia napięcie wisi w powietrzu. Nieufność i zaskoczenie miesza się z niepohamowanym pożądaniem. Czy dziennikarka da seksownemu fighterowi szansę?..."









Info:
  • tłumaczenie: Sylwia Chojnacka
  • liczba stron: 368
  • oprawa: Miękka ze skrzydełkami



1 komentarz:

  1. Nie jest to książka, po którą sięgnę ale przyznam, że okładka kusi:-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger