19:08

Melodia zapomnianych miłości


Melodia zapomnianych miłości

To moja kolejna książka autorstwa Doroty Gąsiorowskiej i mam wrażenie że z każdą kolejną nowością,  powieści są co raz lepsze. Dzieję się dużo, ale na tyle akcja się rozwija że w przerwie od czytania sama knuje swój scenariusz, nie mogąc się doczekać by dosiąść do lektury i kontynuować czytanie. Już po ostatniej lekturze stwierdziłam że będę
wypatrywać nowości i faktycznie nie zawiodłam się.
Powieść wciąga i fascynuje praktycznie od pierwszej strony a że lubię historie to już sam "prolog" zachęcił mnie do dalszej kontynuacji. Bohaterka skromna, uzdolniona skrzypaczka, podejmuję się wyzwania by podreperować domowy budżet. Tajemnice kryją się wszędzie w skrzypcach, szafce, czy w muzyce a dziwna propozycja pracy to nie czysty przypadek, to intrygująca historia mająca korzenie w czasie gdy toczyło się życie młodych ludzi w okresie II wojny. Czy Bianka rozwiąże tajemnice?
Powieść ma swoją drugą "melodię" tajemniczy mężczyzna którym zajmuje się Bianka przez wakacje, mieszkając u swojej pracodawczyni. Szczerze wam powiem że ta historia z nim w tle mnie najbardziej podniecała. Numer który odstawił Samuel Biance oraz matce zaskoczył mnie, ale nie tak jak koniec powieści. Tutaj na końcu zrozumiałam że autorka chyba....czytała Greya😋
Albo mnie już fantazja poniosła 😁

Opis: ze strony www.znak.com.pl
"...Bianka nikogo i niczego nie kocha bardziej niż muzyki. Gdy pewnego dnia jej rodzina staje na krawędzi bankructwa, dziewczyna zgadza się przyjąć niecodzienne zlecenie. Wyjeżdża do malowniczego Kazimierza, by zamieszkać z tajemniczą zleceniodawczynią i jej niewidomym synem. Zabiera ze sobą jedynie ukochane skrzypce – rodzinną pamiątkę po babce Walentynie. Mroczne, stare domostwo na skraju miasteczka skrywa sekrety, które dziewczyna wyczuwa już od progu. Czy to możliwe, że jaworowe skrzypce łączą historie rodzin Bianki i niewidomego Sama? Czy skrzypcowa muzyka rozwiąże kłębiące się wokół zagadki i otworzy zamknięte serca?..."






Info:
Tytuł: "Melodia zapomnianych miłości"
Autor: Dorota Gąsiorowska
Oprawa miękka
Liczba stron: 464
Wydawnictwo: Między słowami
Rok wydania: 2017




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger