14:14

Majorka w niebieskich migdałach


Majorka w niebieskich migdałach

To już trzecia część, ostatnia i najnowsza powieści  o Magdzie i jej życiu. O pierwszej części przeczytacie TU oraz druga część TU
Powiem wam że za wiele w mojej biblioteczce nie ma całych serii, więc jestem dumna, że udało mi się skompletować wszystkie trzy części. Tym bardziej że seria mi bardzo
podeszła. Nie ukrywam że będąc na emeryturze kiedyś tam 😜 na pewno przeczytam raz jeszcze.
Po skończonej każdej z części, miałam jeszcze większy apetyt na kolejną kontynuacje powieści, "Majorka w niebieskich migdałach" też jest dla mnie ciekawym zakończeniem i chętnie bym dopisała ciąg dalszy. Co prawda w trzeciej części za dużo Magda ma własnych przemyśleń, które mnie drażniły, lubię zdecydowanie dialog. Rodzinka Magdy jak i jej znajomi są dość pokręceni, dla tego wrażeń można znaleźć na każdej stronie.
Najbardziej podchodzi mi klimat innego kraju, to dla mnie niezwykła podróż, tym bardziej że Majorka jest mi obca, teraz mogę śmiało powiedzieć że Majorka to mój świat, moje marzenie 😍


Opis ze strony  www.wielkalitera.pl
"...Magda nareszcie prowadzi ustabilizowane życie w Warszawie; syn Michaś dorasta, życie rodzinne toczy się własnym rytmem, a odnowiony dom na Majorce jest spełnieniem jej marzeń. Jednak po pięciu latach małżeństwo z Markiem utknęło w martwym punkcie – zdominowane przez rozpieszczoną córeczkę i nadwyrężone obecnością seksownej opiekunki, Oksany. Na domiar złego w matce Magdy, emerytowanej doktor weterynarii Krystynie Dziubak-Kalińskiej, obudził się demon literacki. Pod pseudonimem publikuje ostre erotyczne powieści, których bohaterowie przypominają Magdzie… Oksanę i Marka. Czyżby pod jej nosem kwitł romans męża z nianią? Dowody zdrady same wpadają jej w ręce. Magda ucieka, by znaleźć ukojenie na Majorce, gdzie kwitną migdały, a zemsta ma słodki smak pomarańczy..."





Info:
Kategorie: powieść
Data wydania: 19.07.2017
Liczba stron: 320
Rodzaj okładki: miękka
Rozmiar: 205x135




1 komentarz:

  1. Ja lubię powieści seriach, chętnie bym historię Magdy poznała :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger