22:09

Gierki małżeńskie



Dziś jest dniem wyjątkowym dla bloga, ponieważ powstała nowa zakładka "Rozrywka" w sumie miałam problem z wymyśleniem jej i wszystkie nazwy prowadziły do powyższej gry. Ale no cóż, szczerze? wiem jak to by się skończyło, czyli multum propozycji od sex shop by zrecenzować ich produkty 😂😂😂😂

Postanowiłam wam pokazać grę która nie tylko zaowocowała małym przemeblowaniem na blogu ale również mnie zachwyciła i z góry uprzedzam to gra nie wysłana
przez firmę, to moja prywatna inicjatywa. Grę zakupiłam a tak naprawdę wygrałam na licytacji charytatywnej, to było w zeszłym roku, więc jak widzicie, nie leży i kurzem się nie pokrywa. W grze ujęły mnie w pierwszej kolejności rysunki Andrzeja Mleczki. Są jak zawsze śmieszne i życiowe i ogólnie uwielbiam tego gościa, od lat jego poczucie humoru, nie raz wywoływał uśmiech na mojej twarzy 😁
Gra ratuje nas w czasie gdy nudy, nie tylko w związku😋  tylko zwłaszcza gdy burzowo na zewnątrz. Pomimo że już tyle razy graliśmy ciągle nas czymś nowym zaskakuje, co urozmaica nasz związek. Najlepsze są Voucher/nagroda, zresztą gdy spojrzycie na zdjęcie poniżej to uśmiech gwarantowany.
No ale do nagrody daleka droga, najpierw trzeba rozgrzać się, a tu pole popisu jest. Cztery zestawy kart, pozwolą poznać czy znamy się na tyle, czy wszystko wiemy o sobie, czy dobraliśmy się i czy tworzymy zgrany duet.
Gra posiada dwustronną planszę, z jednej strony jest dla jednej pary a druga strona gdy w zabawie chcą brać udział więcej par.  Na pewno jest idealne przy towarzyskich spotkaniach ze znajomymi. Jeszcze nie testowaliśmy gry przy większej ilości uczestników, to tylko kwestia nie dalekiej przyszłości, bo pisząc ten post akurat wpadł brat ze swoją dziewczyną i widać było że nieźle ich zaintrygowała ta gra 😁😁
Przy okazji rozmowy z przyszłą szwagierką wpadłam na genialny pomysł. Często młoda para dostaje w prezencie ślubnych np książkę "Kamasutra" i tu, gra "Gierki Małżeńskie" spełniła by się idealnie w tej roli.

Więc jeśli nie macie planu na wieczór "Gierki małżeńskie" i butelka wina zagwarantuje wam niezapomnianych wrażeń czy tam gry wstępnej 😊😇


Opis: ze strony producenta www.mdrgry.pl
"...Gra planszowa ilustrowana rysunkami Andrzeja Mleczki.
• Wiecie o sobie wszystko?
• Jesteście parą idealną?
• Porozumiewacie się bez słów?
• Czy tworzycie zgrany zespół?

Sprawdźcie się w rozmaitych zadaniach i porównajcie z innymi parami. Udowodnijcie sobie nawzajem, że jesteście dla siebie stworzeni. Przed wami dziesiątki zadań i wyzwań, którym możecie stawić czoło tylko we dwoje!..."










Mleczko

voucher

gra wstępna

Elementy gry:
 • instrukcja
 • plansza dwustronna (wersja dla 1 pary i dla 2 do 4 par)
• 8 pionków
• 52 karty znamy się
• 52 karty wiem wszystko
• 52 karty kalambury
• 52 karty między słowami
• 12 kart ABC
• 64 żetony kupidyn
• 6 żetonów zwycięstwo (wersja dla pary)
• 1 klepsydra
• 2 tabliczki do rysowania
• 1 tabliczka z obrotową butelką
• 2 flamastry suchościeralne
• 1 gąbka





1 komentarz:

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger