21:51

Z pamiętnika zajętej wróżki


Z pamiętnika zajętej wróżki

 " Z pamiętnika zajętej wróżki" to druga część książki i dalszych przygód naszej wróżki Emilii. O pierwszej części pisałam TU. I jak to wspominałam przy pierwszej części, coś dla fanatyków wróżb. Choć ja omijam szerokim łukiem wróżby, nawet czytanie horoskopu przyprawia mnie o gęsią skórkę. Nie będę ukrywać też, że nie lubię tej
formy pamiętnikowej książek, ale w trakcie czytania się przełamałam, omijając wdrażanie się w daty.

W drugiej części już wyczuwa się, że autorka weszła w rytm. Czyta się już przyjemniej, nie jest już tak chaotycznie. Jak dla mnie, lubię jak się coś dzieje i w tym przypadku nie jest nudno, akcja ciekawie się rozwija. W tej książce dowiemy się jak również funkcjonuje praca w zakładzie pogrzebowym, wiem że to trochę dziwne, ale praca jak każda inna, ludzie też umierają a i czarny humor spodoba się wszystkim. Koniec jest dość skomplikowany, jak dla mnie czuć, że będzie kolejna część. 
 Więc podsumowując, wiele zagadek rozwiązanych, ale nie które tak płynnie poszły, że chyba mają drugie dno. Co będzie dalej?

Opis ze strony www.hitsalonik.pl
"...Emilia ma wreszcie poukładane życie. Wymarzony partner  boku, dobrze zapowiadająca się kariera w telewizji w charakterze wróżki, a także poprawne relacje z ojcem sprawiają, że tytułowa bohaterka promienieje szczęściem. Jej sąsiadka i przyjaciółka zarazem, Roksana także odnajduje swoją bratnią duszę w osobie tajemniczego Kazimierza. Sielanka jednak nie trwa długo. Wkrótce okaże się, że każdy coś ukrywa, a rzeczywistość nie jest taka, jak ją malują.
Zabawna, pełna ciekawych zwrotów akcji opowieść o lekkim zabarwieniu sensacyjnym...."






INFO:
  • Format: 13,5 x 21,5
  • Liczba stron: 320
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
  • Data premiery: 11.01.2017
  • Autor: Ewa Zdunek
  • Wydawnictwo: Edipresse


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger