14:56

Dzisiaj rozmawiamy o pani


Dzisiaj rozmawiamy o pani

Co prawda męża nie mam słynnego(chociaż wszystko przed nim), ale czytając rozmowę pani Agnieszki z Wacławą Myśliwską ubawiłam się po pachy. I już wyjaśniam dlaczego. Ponieważ Pani Wacława to żona pisarza, ona jako pierwsza czytała dzieła męża. I tu sytuacja gdy pani Wacława brała się za lekturę męża i to co działo się  w trakcie, gdy ona czytała, przypomniała mi się sytuacja gdy mój mąż skończył pisać
prace licencjacką. Też dostała mi się rola pierwszego recenzenta, ale najlepsza była ta otoczka tego klimatu, no po prostu wypisz wymaluj identycznie było.
Rozmowa z żonami słynnych mężów, z reguły jak czytam wywiady w prasie nie intrygują mnie tak, czasem w połowie artykułu kończę czytać. Ale tu to całkiem inna bajka. Czytając prawie wcielałam się w osobę która robi wywiad. To tak jak bym siedziała naprzeciw spotkanej osoby np w pociągu w czasie podróży i rozpoczyna się luźna rozmowa, chociaż by na temat pogody. Po czym każda ze stron przedstawia się. I tu okazuje się że mamy wspólne zainteresowania, pasje a nawet znajomych. Podróż się dłuży więc schodzimy na luźniejsze tematy czyli narzekanie na mężów 😂 No dobra poniosła mnie fantazja 😅
Ale czy taka wspólna podróż nie jest wspaniała? nie raz słyszałam że takie znajomości są na całe życie. Dla mnie ta lektura wiele wniosła w życie, poznałam wiele fascynujących kobiet i czasem odniosłam wrażenie że to mężowie żyją w cieniu swoich żon.
Oj panowie gdyby nie wasze wspaniałe żony nie zaszlibyście tak daleko 😚



Opis ze strony www.wydawnictwoliterackie.pl

"...Reportażystka i dziennikarka, Agnieszka Nabrdalik, namówiła na wywiady siedem niezwykłych kobiet, które za swój cel obrały wspieranie mężów − muzyka rockowego Roberta Gawlińskiego, reportażysty Ryszarda Kapuścińskiego, pisarza Wiesława Myśliwskiego, fotografa Chrisa Niedenthala, kompozytora jazzowego Włodzimierza Pawlika, kardiochirurga Zbigniewa Religi i scenografa Allana Starskiego. Dzisiaj rozmawiamy o Pani to rozpisana na siedem żeńskich głosów opowieść o życiu w pozornym cieniu męża, które wcale nie musi być nużące, pozbawione wyzwań. Wręcz przeciwnie. Zawarte w książce rozmowy to barwne portrety kobiet pełnych pasji, zdobywających kolejne zawodowe i życiowe szczyty; kobiet szczęśliwych...."







Info:

Wydawnictwo Literackie
Wydanie: I
Data premiery: marzec 2017
Format: 123x197 mm
Oprawa: broszurowa ze skrzydłami
Liczba stron: 252




2 komentarze:

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger