19:09

Uwolnij mnie


uwolnij mnie

Ten kto czytał serię "Uwikłani" na pewno zapamiętał taką postać jaką była Gwen. Gwen to menedżerka klubu 88th Floor, która dziwnym zrządzeniu losu została zatrudniona przez Alaynę jako menedżerka jej klubu The Sky Launch. Los Gwen jest tak intrygujący że czytając "Uwikłanych" sama zastanawiałam się jaki był powód że Gwen zrezygnowała tak nagle z
pracy w jednym klubie na rzecz drugiego.  I właśnie jest ciąg dalszy losów a tak naprawdę to początek historii Gwen.
Nowa seria mnie pochłonęła, już pominę fakt że lubię  takie książki, kocham czytać i poznawać ciekawe historie miłosne. Nie mogę pominąć faktu że takie książki ociekają  seksem. Jeśli komuś to przeszkadza czy tak jak mi,  nudzi się czytanie opisu jak to robią - po prostu te sceny pomijam ;-p
Historia Gwen jest dodatkowo wzbogacona historią jej siostry Normy a jak pamiętacie Norma to prawa ręka Hudsona i o nią była bardzo zazdrosna Alayn  z serii "Uwikłani" To dodaje pikantny smak tej powieści i nowe spojrzenie na poprzednia serię ;-)
Szczerze powiem że za bardzo już nie pamiętam jak w "Uwikłanych" potoczyła się historia Gwen, chyba była celowo zatuszowana do celów nowej serii, ale zapowiedź kolejnej części "Znajdź mnie" nie pominę na pewno. 


Opis: ze strony www.wydawnictwokobiece.pl
"...Ustalili zasady – tylko seks. Zapomnieli jednak o tym, że serc nikt nie pytał o zdanie.
Pamiętacie Gwen z „Uwikłanych”? W „Połączonych” nadszedł czas, aby poznać jej historię. Gwen miała ciężkie życie, a przeszłość nawiedza ją niczym mroczny cień, który nie pozwala o sobie zapomnieć. Dlatego buduje wokół siebie mur, zza którego jedynie obserwuje świat. Osiągnęła sukces zawodowy – zarządza jednym z najpopularniejszych klubów nocnych w Nowym Jorku, jest singielką i bezpiecznie czuje się tylko w takich sytuacjach, które może w pełni kontrolować.
Wszystko diametralnie się zmienia, kiedy w klubie poznaje bogatego i przystojnego playboya – JC. On za wszelką cenę postanawia zburzyć mur, którym się otoczyła. Chce dać jej wolność i nieograniczoną ilość rozkoszy. Zawierają więc układ, który tylko z pozoru wydaje się jasny.
Wkrótce seks bez zobowiązań już im nie wystarcza, a JC okaże się jedyną osobą, na której będzie polegać dziewczyna. Czy Gwen zdoła posłuchać swego serca i otworzyć się na prawdziwą miłość?...."





Laurelin Paige

znajdź mnie


Info:
  • tłumaczenie: Agnieszka Brodzik
  • liczba stron: 400
  • oprawa: Miękka ze skrzydełkami




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger