23:30

Większy kawałek nieba

Większy kawałek nieba

Na ostatniej stronie książki "Większy kawałek nieba"  jest zapowiedź kolejnej części. Nie znam twórczości tej autorki więc przeglądając książkę na początku sceptycznie podeszłam do tego.  Jednak powieść mnie zafascynowała. Raz, że od pierwszej strony jest wciągająca, dwa, że akcja dzieje się w Krakowie.
Kraków to moje miasto rodzinne, praktycznie każdy
zakamarek tego miasta znam. Czytając o miejscach mi znanych, powróciły wspomnienia z młodzieńczych lat. Aczkolwiek cały czas czytając zastanawiałam się czy ta restauracja jest tam na pewno czy to fikcja? Koniecznie muszę to sprawdzić  :-)
Sama powieść czy historia jest bardzo ciekawa i tak jak wcześniej pisałam wciąga od pierwszej strony. Bohaterka jest interesującą osobą i podziwiam ją za decyzję porzucenia lepszej płatnej pracy na tą mniej opłacalną i ten jej problem z ojcem, po prostu koszmar.
Koszmar ma różne oblicza i on też przechodzi na swój sposób, swoje problemy. Jest jaszcze ona ta trzecia, która ma plan na życie i nie bierze pod uwagę wszelkich nie powodzeń. Ta trzecia potrafi nawet ze szczegółem zaplanować i zrealizować plan pozbycia się przeszkody do swoich marzeń.
Jego syn to sprytny nastolatek ale w poszukiwaniu przyjaciół spryt nie pomaga. Dobrze że gosposia pomimo swoich problemów czuwa nad nim, choć on kombinuje jak pozbyć się kolejnej gosposi.
Dzieję się dużo, każda postać ma swoją historię a łączy ich jedno, restauracja w centrum Krakowa.

 Już czekam na kolejną część "Wszystkie kolory nieba" :-)


Opis ze strony www.znak.com.pl
"... Iga i Wiktor żyją w zupełnie odmiennych światach...
Ona dobrze rozumie, co to znaczy nie mieć wsparcia rodziny ani pieniędzy. Życie mocno ją doświadczyło. Na przekór wszystkiemu potrafi jednak cieszyć się nawet z najmniejszych okruchów dobra. Ma odwagę marzyć i snuć plany na przyszłość.
On jest zamożnym właścicielem restauracji, który po stracie ukochanej żony nie chce sobie przyznać prawa do szczęścia. Trochę wbrew sobie postanawia otworzyć nowy rozdział w życiu - ożenić się i stworzyć prawdziwy dom dla dorastającego syna.
Czy tak różni ludzie, mogą mieć ze sobą coś wspólnego?..."




rozdział 1

rozdział 17

wracajcie do pracy

wszystkie kolory nieba


Info:

"Większy kawałek nieba"
Autor: Krystyna Mirek
format: 140x205
stron: 420
Wydanie pierwsze 2016
Wydawnictwo Znak

1 komentarz:

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger