piątek, 13 lutego 2015

Omialab - płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym

Kolejna nowość na mojej półce kosmetycznej. Płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym marki omialab. A więc kolejny produkt tej marki który mam okazje poznać o omialab pisałam już kiedyś tu klik. Płyn jest bardzo wydajny, niewielka ilość a pieni się niesamowicie, nie podrażnił mnie. Delikatny zapach, konsystencja płynna, bezbarwna. Jedyny minus to dozowanie, chociaż na początku był rewelacyjny to tym bliżej dna traciłam cierpliwość zanim ta reszta dopłynie do wylotu -  dobrze że miałam pasującą pompkę od innego kosmetyku, więc przełożyłam ;-) 


Dawka informacji pobrana od producenta: www.omialab.pl

Omialab - Płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym i nagietkiem lekarskim

Formuła

Certyfikowany Kosmetyk ECO BIO
ZAWIERA NAGIETEK LEKARSKI (Calendula officinale) i KWAS MLEKOWY
Omia Eco płyn do higieny intymnej pH 3,5 to myjący dermo-płyn (płyn dermatologiczny) do codziennej higieny intymnej na bazie aloe barbadensis miller pochodzącego z certyfikowanych upraw ekologicznych. Jego formuła nie zawiera SLES (siarczanu sodowego eteru laurylowego), co czyni ten produt delikatnym dla skóry i błon śluzowych. Użyte substancje powierzchniowo czynne są delikatne i mają naturalne pochodzenie tak samo, jak większość zastosowanych składników.
Produkt wzbogacono o nagietek lekarski (Calendula officinale) i kwas mlekowy.
Produt nie zawiera SLES (siarczanu sodowego eteru laurylowego), parabenów (paraben free), glikolu propylenowego, politenków etylenu, syntetycznych barwników.

Testy

TESTOWANY W KLINICE GINEKOLOGICZNEJ
PRODUKT PRZETESTOWANY NA OBECNOŚĆ NIKLU, KOBALTU I CHROMU.

Działanie

Nawilżające, zmiękczające, kojące i odświeżające. Aloe vera, wykorzystany do produkcji tego żelu do higieny intymnej, pochodzi wyłącznie z certyfikowanych upraw ekologicznych i jest pozyskiwany bez użycia chemicznych rozpuszczalników. Aloe vera zapewnia preparatowi silne właściwości kojące i łagodzące.
Nagietek lekarski zwalcza pojawianie się stanów zapalnych, a kwas mlekowy reguluje pH fizjologiczne kobiet w wieku rozrodczym.

Wyniki

Testy ginekologiczne wykazały wysoką kompatybilność produktu ze skórą i błonami śluzowymi. Ponadto produkt okazał się bardzo satysfakcjonujący jeżeli chodzi o zapach, delikatność, konsystencję i pienienie się.

Certifikat składu BIO:

Certyfikat ICEA Eco Bio numer 255 BC 004.

Testy na zwierzętach:

Produkt Cruelty Free, nie testowany na zwierzętach, kontrolowany przez instytut ICEA (Instytut Certyfikacji Etyki Środowiska), certyfikat nr. 040 dla międzynarodowego stowarzyszenia LAV (Anti Vivisection League).

Pojemność:

Pojemność 250 ml.










6 komentarzy:

  1. Poznałam dwa produkty tej marki i bardzo przypadły mi do gustu. Szczególnie migdałowy żel pod prysznic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej pisałam tu o mydle bez mydła ;-)

      Usuń
  2. Hmm nie znam go, ale chochlika masz w tytule.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie dozowanie jest lekko denerwujące pod koniec butelki :-p

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i mi te dozowanie nie pasowało pozatym jak myłam twarz to niestety ale czułam ze mi ściąga skore co znaczy ze niema neutralnego pH i teraz zamieniłam te mydło na mydło aloesowe z forever i muszę prxyznac ze jest poprostu cudowne bo zastąpiłam nim pare kosmetyków zreszta zobacz sobie te mydełko na https://forever-polska.pl w dziale higiena na codzień

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki ale dobrze ze nie jest testowany na zwierzętach, duży plus i sam produkt bardzo ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz zwłaszcza bez spamu :-)

Zaobserwuj i polub na Facebooku :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...