22:28

krynickie spa - serum borowinowe do rąk

Dziś moja ulubiona i obowiązkowa pozycja kosmetyczna. Serum borowinowe do rąk marki krynickie spa.  Cały okres zimowy towarzyszy mi leżąc na biurku i zasiadając do komputera automatycznie smaruje ręce nim ;-)Wchłania się wolno, ale zanim uruchomi mi się komputer można działać. Ręce po nim są gładkie , miękkie - mam wrażenie że są dużo młodsze. Dłonie pięknie pachną i są nawilżone. Opakowanie bardzo praktyczne.


Informacja o produkcie pobrana ze strony producenta www.krynickiespa.pl

Przeznaczone do pielęgnacji suchej, szorstkiej skóry dłoni.Odpowiednio dobrane składniki aktywne sprawiają, iż serum nawilża skórę oraz wspomaga jej regenerację. Wygładza, natłuszcza, łagodzi podrażnienia.

Formuła zawiera składniki aktywne:
-Ekstrakt z borowiny
-Lanolina
-Masło shea
-Olej sojowy
-D-pantenol

Sposób użycia:
Niewielką ilość serum wmasować w czystą,suchą,nieuszkodzoną skórę dłoni.Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na składniki produktu.Unikać kontaktu z oczami ,ustami.Jeśli produkt dostanie się do oczu,natychmiast wypłukać dużą ilością czystej wody.
Zaprzestać używania produktu ,jeśli wystąpi zaczerwienienie lub podrażnienie.

Pojemność:100ml






8 komentarzy:

  1. Bardzo dobry krem, polecam

    Pozdrawiam
    swiatwedlugmoichdzieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny z tej firmy miałam krem borowinowy i był świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tej firmy, widziałam kiedyś ich kosmetyki ale nie miałam okazji próbować

    OdpowiedzUsuń
  4. O ciekawe czy ten kosmetyk by się u mnie spisał :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma bardzo fajne i ciekawe opakowanie :) Takie inne. Sama nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie serum by mi się przydało. Szukam właśnie czegoś dobrego ,bo łapki suche ostatnimi czasy okrutnie mam.
    A jeśli mówisz,że po nim dłonie wydają się jeszcze młodsze to już koniecznie muszę spróbować - mam nieodparte wrażenie ze u kobiet to dłonie starzeją się najszybciej ( tak patrząc na swoje ) :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na instagram, tam jestem codziennie ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Kobiety w pewnym wieku... , Blogger